• Login
    View Item 
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education
    • View Item
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    PENGARUH MODEL PEMBELAJARAN GUIDED DISCOVERY TERHADAP KEMAMPUAN MULTIREPRESENTASI DAN AKTIVITAS BELAJAR FISIKA SISWA DI SMA

    Thumbnail
    View/Open
    Rizqi Wulansari -120210102072_.pdf (1.633Mb)
    Date
    2017-01-16
    Author
    Rizqi Wulansari
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Fisika merupakan ilmu yang berkaitan dengan cara mencari tahu tentang alam secara sistematis, sehingga bukan hanya kumpulan pengetahuan yang berupa fakta, konsep atau prinsip tetapi juga merupakan proses penemuan. Sampai saat ini, mata pelajaran fisika masih menjadi materi yang dianggap sulit dan tidak menyenangkan untuk dipelajari bagi siswa.
    URI
    http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/78589
    Collections
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education [15446]

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository
     

     

    Browse

    All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Context

    Edit this item

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository