Browsing by Author Dimyati, Mohamad

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 57  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015-12-03Administrasi Pemungutan Pajak Hiburan di Dinas Pendapatan Daerah Kabupaten JemberDimyati, Mohamad; Kurniawati, Dewi
2016-08-05Alasan Nasabah Menabung pada Bank Muamalat Indonesia di JemberWulandari, Deasy; Dimyati, Mohamad; Anggraeni, Leavita Sugma
2019-08-15Analisis Pengaruh Word of Mouth Dan Brand Image Terhadap Keputusan Pembelian Pada Waroeng Spesial Sambal “Ss” JemberDimyati, Mohamad; Subagyo, N. Ari; Pradana, Mochammad Fariz
2015-12-04ANALYSIS PERBEDAAN BARAPAN MABASISWA POLITEKNIK NEGERI JEMBER TERHADAP KUALITAS PELAYANAN JASA PENDIDIKAN DI POLITEKNIK NEGERI JEMBERDimyati, Mohamad; Subagio, N. Ari; Agustina, Lia
2016-01-21CITY BRANDING KABUPATEN BANYUWANGIDimyati, Mohamad; Wulandari, Deasy; Hidayat, Nur
2018-03-28Customer trust as mediator in the creation of customer relationship intentionDimyati, Mohamad; Subagio, N. Ari
2018-12-04The Effect of Market Orientation, Branding, and Organization Performance on Small-Scale Businesses of Biotechnology-Based Products in JemberWahyudi, Edy; Wicaksono, Galih; Dimyati, Mohamad; Riawati, Nian
2017-01-18THE EFFECT OF PRODUCT VARIETY AND LIFESTYLE WITH TRUST ON PURCHASING DECISIONS ONLINE HIJAB BY FEMALE STUDENT OF BACHELOR’S DEGREE FACULTY OF ECONOMICS AND BUSINESS JEMBER UNIVERSITYDimyati, Mohamad; Wulandari, Deasy; Wardhani, Elis Ayu
2018-08-16Ekuitas Merek Dan Green Marketing Sebagai Predictor Keputusan Pembelian Dengan Mediasi Spektrum Pertimbangan Konsumen Honda Beat Series Di Kota SurabayaDimyati, Mohamad; Irawan, Bambang; Putra, Syaifurrizal Wijaya
2015-12-04i BRANDING DESA KANDANGTEPUS SEBAGAI KAMPUNG BNI PISANG BERKARAKTERISTIK LOKAL MEMBANGUN SEMANGAT NASIONAL MENUJU PASAR GLOBALSuroso, Imam; Dimyati, Mohamad; NAWANGSIH
2016-08-25Impact of Service Quality, Price, and Brand on Loyalty with the mediation of Customer Satisfaction on Pos Ekspres in East JavaDimyati, Mohamad; Subagio, N. Ari
-Implikasi Strategi Hubungan Pemasaran Ind’s88trans JemberDimyati, Mohamad; Prasetyaningtyas, Susanti; Sholehan, Masruri
2019-04-09Improving Customer Loyalty Based on Relationship and Service Quality on Networked Store CustomerDimyati, Mohamad; Subagio, N. Ari
2018-04-03The Influence of Customer Relationship Marketing and Price on Satisfaction and Loyalty Base among Pt. Energi Putra Hari Consumers in LumajangKara, Gilang Bagas; Yulisetiarini, Diah; Dimyati, Mohamad
2017-04-25KOMPARASI PENGARUH RELATIONSHIP MARKETING DENGAN PENGARUH MEDIASI KEPUASAN DALAM MEMBANGUN LOYALITAS PASIEN RUMAH SAKIT ISLAM DI KABUPATEN BANYUWANGIDimyati, Mohamad
2019-04-09Marketing Model dan Potensi Inovasi Usaha Kecil (Kajian Empiris pada Produk Bioteknologi di Jawa Timur)Dimyati, Mohamad; Wahyudi, Edy; Wicaksono, Galih; Riawati, Nian
2019-05-06Marketing Model dan Potensi Inovasi Usaha Kecil - Kajian Empiris pada Produk Bioteknologi di Jawa TimurDimyati, Mohamad
-Membangun Kepuasan Konsumen Berbasis Atribut Produk Onde – Onde Bo Liem MojokertoDimyati, Mohamad; Subagio, Ari; Anoraga, Alvino
2019-01-02Model Pemasaran dan Potensi Inovasi Usaha Kecil Produk Bioteknologi di Provinsi Jawa TimurWahyudi, Edy; Wicaksono, Galih; Dimyati, Mohamad; Riawati, Nian
2013-06-19MODEL STRUKTURAL PENGARUH ATRIBUT PRODUK TERHADAP KEPUASAN DAN LOYALITAS PELANGGAN PRODUK PON’SDimyati, Mohamad