• Login
    View Item 
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Agricultural Technology
    • View Item
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Agricultural Technology
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Perencanaan Strategi Pemasaran Produk Bumbu Penyedap Halawa berdasarkan Segmentasi dan Preferensi Konsumen

    Thumbnail
    View/Open
    ALWIYATUL QISTHI - 151710301045.pdf (4.054Mb)
    Date
    2021-04-09
    Author
    QISTHI, Alwiyatul
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Berlimpahnya merek penyedap rasa di dunia industri makanan menunjukkan semakin ketatnya persaingan perusahaan besar dan kecil. Halawa sebagai produk bumbu penyedap yang mengandung probiotik perlu mengetahui peta segmentasi yang dimiliki. Pemasaran segmentasi yang bersifat adaptif dan responsif terhadap perubahan menjadi strategi riset konsumen yang penting dilakukan untuk mengetahui perubahan-perubahan yang ada di pasar.
    URI
    http://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/107292
    Collections
    • UT-Faculty of Agricultural Technology [2756]

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository
     

     

    Browse

    All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Context

    Edit this item

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository