• Login
    View Item 
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education
    • View Item
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Pengaruh Kegiatan Lukis Tiup Terhadap Kreativitas Anak Pada Kelompok B di TK Kartika IV-14 Kecamatan Sumbersari Kabupaten Jember Tahun Pelajaran 2018/2019

    Thumbnail
    View/Open
    Devita Dwi Listiyani-150210205039 a.pdf (1.600Mb)
    Date
    2019-09-17
    Author
    LISTIYANI, Devita Dwi
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Berdasarkan rumusan masalah penelitian ini yaitu: apakah ada pengaruh kegiatan lukis tiup tehadap kreativitas anak pada kelompok B di TK Kartika IV-14 Kecamatan Sumbersari Kabupaten Jember Tahun Pelajaran 2018/2019. Berdasarkan hasil analisis data dapat disimpulkan bahwa terdapat pengatuh positif kegiatan lukis tiup tehadap kreativitas anak pada kelompok B di TK Kartika IV-14 Kecamatan Sumbersari Kabupaten Jember Tahun Pelajaran 2018/2019.
    URI
    http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/92821
    Collections
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education [15461]

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository
     

     

    Browse

    All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Context

    Edit this item

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository