• Login
    View Item 
    •   Home
    • DIPLOMA PROGRAMME PRACTICE REPORT (Laporan Diploma)
    • Diploma Programme - Faculty of Economics
    • View Item
    •   Home
    • DIPLOMA PROGRAMME PRACTICE REPORT (Laporan Diploma)
    • Diploma Programme - Faculty of Economics
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Pelaksanaan administrasi pelayanan pelanggan pada PT PLN (Persero)distribusi jawa timur cabang Situbondo.

    No Thumbnail [100%x80]
    View/Open
    Dyah Arie Hardayani 970803101039AP.pdf sdh.pdf (21.32Mb)
    Date
    2017-08-22
    Author
    Handayani, Arie Dyah
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    PT PLN sSebagai salah satu badan usaha milik negara (BUMN)yang menguasai cabang produksi terpenting .Dalam hal ini yaitu kebutuhan akan tenaga listrik yang bergerak dibidang jasa pelayanan .kegiatan pelayanan memounyai arti penting didalam mencapai tujuan perusahaan.dimana dengan pelayanan yang baik akan memberikan kepuasan bagi pelanggan serta akan lebih mudah pula bagi perusahaan dalam pencapaian tujuannya.
    URI
    http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/81362
    Collections
    • Diploma Programme - Faculty of Economics [1294]

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository
     

     

    Browse

    All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository
     

     

    NoThumbnail