• Login
    View Item 
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Economic and Business
    • View Item
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Economic and Business
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Analisis Faktor Marketing Mix yang Mempengaruhi Perilaku Konsumen dalam Mengambil Keputusan untuk Menyewa Kamar pada Hotel Nirwana Sarangan Magetan

    Thumbnail
    View/Open
    Tantri Herlina 980810201154.pdf (79.76Mb)
    Date
    2016-01-05
    Author
    HERLINA, Tantri
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui pengaruh faktor-faktor harga, pelayanan, lokasi, promosi dan fasilitas berpengaruh nyata terhadap perilaku konsumen dalam mengambil keputusan untuk menyewa kamar pada hotel Nirwana Sarangan Magetan, unutk mengetahui faktor yang paling kuat atau dominan berpengaruh terhadap perilaku konsumen dalam mengambil keputusan untuk menyewa kamar pada hotel Nirwana Sarangan Magetan
    URI
    http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/70105
    Collections
    • UT-Faculty of Economic and Business [12450]

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository
     

     

    Browse

    All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Context

    Edit this item

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository