Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/94538
Title: Analisis Kepuasan Konsumen (Pasien) Terhadap Kualitas Layanan Pada Rumah Sakit Umum (Studi Kasus Pada Rsud Swadana Pare Di Kediri)
Authors: Prasodjo, Adi
Wulandari, Deasy
Suwardani, Sari
Keywords: Konsumen
Issue Date: 29-Jun-2005
Publisher: Fakultas Ekonomi Universitas Jember
Citation: harvard style
Abstract: Penelitian Ini Menjelaskan Tentang Analisis Kepuasan Konsumen (Pasien) Terhadap Kualitas Layananan Pada Rumah Sakit Umum (Studi Kasus Pada Rsud Unit Swadana Pare Di Kediri).
URI: http://repository.unej.ac.id//handle/123456789/94538
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sari Suwardani 010810201022 TAO.pdf4.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools