Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/72926
Title: PENGARUH DIMENSI PELATANAN JASA PENGIRIMAN BARANG TERHADAP KEPUASAN PELANGGAN DI PT. POS INDONESIA CABANG PAMEKASAN TAHUN 2005
Authors: WAHYUNI, Sri
FITRIANA, Ika
Keywords: KEPUASAN PELANGGAN
Issue Date: 29-Jan-2016
Abstract: Penelitian ini bertujuan untuk mengrtahui ada tidaknya pengaruh yang signifikan dari dimensi pelayanan meliputi kehandalan, daya tanggap, jaminan, impati dan bukti fisik jasa pengiriman barang
URI: http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/72926
Appears in Collections:UT-Faculty of Teacher Training and Education

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ika Fitriana 000210301152.pdf124.45 MBAdobe PDFView/Open
Ika Fitriana 000210301152.pdf124.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools