Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/72297
Title: Analisis Kepuasan Konsumen Berdasarkan Aspek Sikap dan Perilakunya pada Lembaga PIPK (Pusat Informasi Pelatihan Kerja) LP3 Universitas Jember
Authors: Maryanto
Utami, Wiji
UTOMO, Fery Adi
Keywords: Kepuasan konsumen
Pusat Informasi Pelatihan Kerja
Issue Date: 26-Jan-2016
Abstract: Pusat Informasi Pelatihan Kerja telah banyak menghasilkan individu-individu yang siap memasuki dunia kerja dimana persaingan merupakan hal yang biasa.
URI: http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/72297
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fery Adi Utomo 970810201292.pdf57.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools