• Login
    View Item 
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education
    • View Item
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ANALISIS SOAL-SOAL EVALUASI BELAJAR TAHAP AKHIR NASIONAL MATA PELAJARAN BAHASA DAN SASTRA INDONESIA PADA SEKOLAH LANJUTAN TlNGKAT PERTAMA / MADRASAH TSANAWIYAH TAHUN AJARAN 1997/1993

    Thumbnail
    View/Open
    Mohammad Fais 980210402316.pdf (6.273Mb)
    Date
    2017-08-16
    Author
    Fais, Mohamad
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Dari hasil analisis data dapat disimpulkan bahwa proporsi soal2 ebtanas mata pelajaran bahasa Indonesia ditinjau dari tujuan khusus pada GBPP 1994 adalah: kebahasaan 13 soal (26%), pemahaman 21 soal (52%), dan penggunaan 11 soal (22%). Ditinjau dari ranah kognitif soal2 ebtanas ini terdiri dari : pemahaman 21 soal (42%), penerapan 18 soal (36%), analisis 9 soal (18%) dan sistesis 2 soal (4%). Tingkatan ingatan dan evaluasi tidak terdapat pd soal2 tsb.
    URI
    http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/81292
    Collections
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education [15446]

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository
     

     

    Browse

    All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Context

    Edit this item

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository