• Login
    View Item 
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education
    • View Item
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Hubungan antara Motivasi Belajar dengan Aktivitas Belajar peserta Kursus Komputer Biostec di Kecamatan Patrang Kotatif Jember Tahun 1997

    Thumbnail
    View/Open
    Edy Suhariyanto 9202104257_compressed.pdf (4.821Mb)
    Date
    1997-12-27
    Author
    Suhariyanto, Edy
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Upaya meningkatkan kualitas pendidikan dengan jalan meningkatkan pengetahuan melalui lembaga-lembaga pendidikan formal maupun non formal seperti lembaga pendidikan yang berbentuk kursus komputer. Lembaga kursus komputer saat ini telah banyak didirikan, namun tidak dapat dipungkiri bahwa sistem pendidikan pembelajaran yang yang dipakai pada umumnya masih mengutamakan kuantitas daripada kualitas, yang akibatnya faktor-faktor psikologis maupun fisiologis kurang mendapat perhatian.
    URI
    http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/102178
    Collections
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education [15274]

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository
     

     

    Browse

    All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Context

    Edit this item

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository