• Login
    View Item 
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education
    • View Item
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    PENGARUH MOTIVASI DAN DISIPLIN BELAJAR TERHADAP HASIL BELAJAR MATA PELAJARAN PRAKARYA DAN KEWIRAUSAHAAN (Studi Kasus Pada Siswa Kelas X Program Keahlian Akuntansi SMK Negeri 1 Bondowoso Tahun Ajaran 2016/2017)

    Thumbnail
    View/Open
    Rufi Indrianti #.pdf (2.890Mb)
    Date
    2017-11-06
    Author
    Indrianti, Rufi
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Keberhasilan dalam siswa belajar dapat dilihat dari hasil belajar siswa yang bersangkutan. Hasil belajar yang diperoleh dipengaruhi oleh beberapa faktor, diantaranya adalah motivasi belajar dan disiplin belajar. Untuk mengetahui pengaruh motivasi belajar dan disiplin belajar terhadap hasil belajar siswa mata pelajaran Prakarya dan Kewirausahaan kelas X Program Keahlian Akuntansi SMK Negeri Bondowoso Tahun Ajaran 2016/2017,
    URI
    http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/83011
    Collections
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education [15465]

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository
     

     

    Browse

    All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Context

    Edit this item

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository