• Login
    View Item 
    •   Home
    • DIPLOMA PROGRAMME PRACTICE REPORT (Laporan Diploma)
    • Diploma Programme - Faculty of Social and Political Science
    • View Item
    •   Home
    • DIPLOMA PROGRAMME PRACTICE REPORT (Laporan Diploma)
    • Diploma Programme - Faculty of Social and Political Science
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Upaya peningkatan pelayanan dan operasional bagian kantor depan di hotel pasir putih situbondo.

    Thumbnail
    View/Open
    HENGKY EKO HADI SISWANTO 980903202127.pdf sdh.pdf (7.184Mb)
    Date
    2017-08-10
    Author
    Siswanto, Hadi Eko Hengki
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Setiap hotel didirikan pada dasarnya mempunyai suatu tujuan yang hendak dicapai ,salah satu tujuan itu adalah tercapainya suatu keuntungan yang optimal dan menjaga kontinitas usaha guna mempertahankan kelangsungan hidup serta mengembangkan dimasa mendatang .Salah satu faktor yang menentukan adalah tercapainya tujuan tersebut yaitu tersedianya dana dan kemampuan kerja serta profesionalisme.
    URI
    http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/81002
    Collections
    • Diploma Programme - Faculty of Social and Political Science [444]

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository
     

     

    Browse

    All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository