• Login
    View Item 
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education
    • View Item
    •   Home
    • UNDERGRADUATE THESES (Koleksi Skripsi Sarjana)
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Pengembangan Indikator 4c’s Yang Selaras Dengan Kurikulum 2013 Pada Mata Pelajaran Matematika Sma/Ma Kelas XII Semester II

    Thumbnail
    View/Open
    Ardhelina Widyawati-130210101070.pdf (8.711Mb)
    Date
    2020-09-30
    Author
    WIDYAWATI, Ardhelina
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Pendidikan adalah usaha sadar untuk menyiapkan peserta didik melalui kegiatan bimbingan, pengajaran, dan/atau latihan bagi peranannya di masa yang akan datang. Pendidikan sendiri sangat berpengaruh terhadap pembangunan sehingga perlu adanya kualitas yang dihasilkan,kemampuan produk yang akan dihasilkan di masa yang akan datang. Untuk itu perlu peningkatan mutu pendidikan di Indonesia untuk membangun masyarakat di lingkungan, pendidikan harus mampu mengubah kepribadian menuju ke yang lebih baik.
    URI
    http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/103672
    Collections
    • UT-Faculty of Teacher Training and Education [15446]

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository
     

     

    Browse

    All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Context

    Edit this item

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository