Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/96053
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDimyati, Mohamad-
dc.contributor.advisorSubagio, Ari-
dc.contributor.authorAnoraga, Alvino-
dc.date.accessioned2019-11-26T06:22:31Z-
dc.date.available2019-11-26T06:22:31Z-
dc.identifier.nim140810201142-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id//handle/123456789/96053-
dc.description.abstractPemasaran merupakan salah satu hal penting dalam menjalankan sebuah usaha, baik usaha baru maupun usaha lama yang telah dirintis bertahun – tahun lamanya.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectMembangun Kepuasan Konsumenen_US
dc.titleMembangun Kepuasan Konsumen Berbasis Atribut Produk Onde – Onde Bo Liem Mojokertoen_US
dc.typeUndergraduat Thesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ALVINO ANORAGA-140810201142 #.pdf536.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools