Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/91569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSulianti K Tobing, Diana-
dc.contributor.advisorBarokah Suryaningsih, Ika-
dc.contributor.authorImron Rosyadi, Nur S.E.-
dc.date.accessioned2019-08-08T08:25:27Z-
dc.date.available2019-08-08T08:25:27Z-
dc.date.issued2019-08-08-
dc.identifier.nim160820101041-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/91569-
dc.description.abstractSetiap Organisasi atau Rumah Sakit umumnya menuntut kinerja karyawannya meningkat dengan baik.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectPengaruh Motivasien_US
dc.titlePengaruh Motivasi Dan Kepuasan Terhadap Kinerja Karyawan Melalui Loyalitas Pada Karyawan Tidak Tetap Rs Ibu Dan Anak Muhammadiyah Kota Probolinggoen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NUR IMRON ROSYADI, S.E.-160820101041 #.pdf4.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools