Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/89501
Title: Effectiveness Model Problem Based Learning (PBL) Based on Authentic Task-Oriented Collaborative Creativity in Science Learning
Authors: Astutik, Sri
Keywords: PBL
tugas autentik
Collaborative Creativity
Efektivitas
Kreativitas
Issue Date: 29-Jan-2019
Abstract: Pembelajaran Sains dalam kurikulum 2013 lebih dikembangkan sebagai mata pelajaran integrative science bukan sebagai pendidikan disiplin ilmu, yaitu sebagai pendidikan berorientasi aplikatif, pengembangan kemampuan berpikir, kemampuan belajar, rasa ingin tahu, dan pengembangan sikap peduli dan bertanggung jawab terhadap lingkungan sosial dan alam.
Description: Proceeding International Seminar "Good Practices in Education Across Disciplines and Grade-Levels" 2014
URI: http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/89501
ISBN: 978-602-96824-0-3
Appears in Collections:LSP-Conference Proceeding

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
F. KIP_Prosiding_Sri Astutik_EFFECTIVENESS MODEL PROBLEM BASED LEARNING.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.