Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/70038
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGani, Agus Abdul-
dc.contributor.advisorIndrawati-
dc.contributor.authorHartono, Tri Budi-
dc.date.accessioned2016-01-05T03:48:46Z-
dc.date.available2016-01-05T03:48:46Z-
dc.date.issued2016-01-05-
dc.identifier.nim93021022284-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/70038-
dc.description.abstractHasil belajar fisika siswa yang melalui pembelajaran denagn praktikum secara individu lebih baik dibandingkan yang melalui pembelajaran dengan praktikum secara kelompoken_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectPraktikum Fisikaen_US
dc.subjectPembelajaran Fisikaen_US
dc.titlePraktikum Fisika secara individu dan kelompok dalam pembelajaran Fisikaen_US
dc.typeUndergraduat Thesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Teacher Training and Education

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9302102284 Tri Budi Hartono.pdf15.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools