Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/69903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorALIE, NOOR-
dc.contributor.advisorSYAHARUDIN, MUHAMMAD-
dc.contributor.authorSRINOTO, MUHAMMAD HAKI-
dc.date.accessioned2016-01-05T01:12:26Z-
dc.date.available2016-01-05T01:12:26Z-
dc.date.issued2016-01-05-
dc.identifier.nim9308102193-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/69903-
dc.description.abstractTujuan dari penelitian ini adalah untuk mengetahui hubungan antara faktor harga, service dan promosi terhadap keputusan konsumen dalam melakukan penyewaan.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectPERILAKU KONSUMENen_US
dc.subjectFAKTOR HARGAen_US
dc.titleANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI PERILAKU KONSUMEN DALAM MENYEWA KAMAR PADA HOTEL KETAPANG INDAH DI BANYUWANGIen_US
dc.typeUndergraduat Thesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M Haki Srinoto - 9308102193.pdf70.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools