Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/69684
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSUDJAK, SUHARTINI-
dc.contributor.advisorSRIONO-
dc.contributor.authorKURNIADI, ILHAM-
dc.date.accessioned2016-01-04T03:40:23Z-
dc.date.available2016-01-04T03:40:23Z-
dc.date.issued2016-01-04-
dc.identifier.nim010810201614E-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/69684-
dc.description.abstractPemasaran merupakan salah satu kegiatan yang dilakukan oleh perusahaan dalam usahanya untuk mendapatkan laba, mempertahankan kelangsungan hidupnya dalam berkembang.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectSTRATEGI PEMASARANen_US
dc.titlePENENTUAN STRATEGI PADA PERUSAHAAN BERAS PB. DUA PUTRA AJUNG KALISAT JEMBERen_US
dc.typeUndergraduat Thesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilham kurniadi 010810201614 e.pdf83.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools