Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/69190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHALIM, ABDUL-
dc.contributor.advisorPUDJO, DIDIK-
dc.contributor.authorMASKURIN, NUR AZIDAH-
dc.date.accessioned2015-12-29T08:48:05Z-
dc.date.available2015-12-29T08:48:05Z-
dc.date.issued2015-12-29-
dc.identifier.nimD1B195-277-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/69190-
dc.description.abstractTujuan dari penelitian ini adalah untuk mengetahui apakah dengan strategi diversifikasi produk yang dilaksanakan dapat meningkatkan volume penjualan.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectSTRATEGI DIVERSIFIKASIen_US
dc.subjectPROFITABILITASen_US
dc.titleEVALUASI PELAKSANAAN STRATEGI DIVERSIFIKASI PRODUK DALAM KAITANNYA DENGAN PENINGKATAN PROFITABILITAS PADA PT. BOKOR MAS DI MOJOKERTOen_US
dc.typeUndergraduat Thesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nur Azidah Maskurin D1B1 95-277.pdf57.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools