Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/69046
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSularso, Andi-
dc.contributor.advisorSuroso, Imam-
dc.contributor.authorMUSTOFA, Iwan Hadi-
dc.date.accessioned2015-12-29T01:48:47Z-
dc.date.available2015-12-29T01:48:47Z-
dc.date.issued2015-12-29-
dc.identifier.nim990810201499 E-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/69046-
dc.description.abstractDalam memasuki era pembangunan dan abad milenium ini perkembangan dunia usaha semakin pesat dan ketat.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectPEMASARANen_US
dc.titleAnalisis SWOT sebagai alat bantu untuk menentukan strategi pemasaran pada peusahaan air mineral Aqua Pandaanen_US
dc.typeUndergraduat Thesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iwan Hadi Mustofa 990810201499 E.pdf43.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools