Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/69022
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorYulisetiarini, Diah-
dc.contributor.advisorDimyati, M-
dc.contributor.authorUTAMI, Indah Setya-
dc.date.accessioned2015-12-29T01:09:36Z-
dc.date.available2015-12-29T01:09:36Z-
dc.date.issued2015-12-29-
dc.identifier.nim990810201192-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/69022-
dc.description.abstractTujuan penelitian ini adalah untuk mengetahui pertumbuhan tiap jenis produk perusahaan dan tingkat pertumbuhan produk perusahaan.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectPEMASARANen_US
dc.titlePenentuan strategi pemasaran berdasarkan analisis matrik boston Consulting Group (VCG) pada PT. (persero) perikanan Samodra Besar cabang Benoa Balien_US
dc.typeUndergraduat Thesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Indah Setya Utami 990810201192.pdf40.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools