Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/68372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorsukusni-
dc.contributor.advisorprasodjo, adi-
dc.contributor.authorwahyuni, iis-
dc.date.accessioned2015-12-22T03:54:03Z-
dc.date.available2015-12-22T03:54:03Z-
dc.date.issued2015-12-22-
dc.identifier.nim990810201140-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/68372-
dc.description.abstractpenelitian ini bertujuan untuk mengetahui penjualan riil dibanding target penjualan yang dicapai, efisiensi biaya pemasaran, profitabilitas dan efisiensi biaya promosi pada perusahaan roti said's jemberen_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectkinerja pemasaranen_US
dc.titleevaluasi kinerja pemasaran pada perusahaan roti said'sen_US
dc.typeUndergraduat Thesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lis wahyuni 990810201140.pdf118 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools