Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/67600
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRiady, AP-
dc.contributor.advisorPudjo M, Didik-
dc.contributor.authorEVITASARI, Rochma-
dc.date.accessioned2015-12-16T06:30:19Z-
dc.date.available2015-12-16T06:30:19Z-
dc.date.issued2015-12-16-
dc.identifier.nim970810201106-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/67600-
dc.description.abstractPenelitian ini bertujuan untuk mengetahui pengaruh dari kegiatan promotional mix dalam bentuk periklanan dan promosi terhadap penjualan rokok.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectMANAJEMEN PENJUALANen_US
dc.titleAnalisis pengaruh Promotional Mix terhadap penjualan pada Perusahaan Rokok PT. Bokor Mas Cabang Blitaren_US
dc.typeUndergraduat Thesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rochma Evitasari 970810201106.pdf40.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools