Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/67286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisoryukisetiarini, Diah-
dc.contributor.advisorUtami, Wiji-
dc.contributor.authorRiantiny, Nia-
dc.date.accessioned2015-12-11T00:09:29Z-
dc.date.available2015-12-11T00:09:29Z-
dc.date.issued2015-12-11-
dc.identifier.nim020810291698-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/67286-
dc.description.abstractSetrategi pemasaran berdasarkan data dan informasi yang di peroleh dari perusahaan sebagai salah satu cara untuk mencapai tujuan perusahaan.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectSetrategi Pemasaranen_US
dc.titleAnalisis Setrategi Pemasaran Pada PT. Perkebunanan Nusantara X(Persero)Arjasa Jember.en_US
dc.typeUndergraduat Thesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nia Riantiny 020810291698.pdf27.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools