Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/67285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSularso, Andi-
dc.contributor.advisorSriono-
dc.contributor.authorHandayani, Nenis-
dc.date.accessioned2015-12-11T00:03:06Z-
dc.date.available2015-12-11T00:03:06Z-
dc.date.issued2015-12-11-
dc.identifier.nim960810201017-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/67285-
dc.description.abstractPT Telkom Gresik menpunyai tujuan untuk mengetahui pengaruh variabel variabel dalam volume penjualan dan untuk penjualan pada periode yang akan datang.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectstrategi Pemasaranen_US
dc.subjectVolume Penjualanen_US
dc.titleAnalisis Strategi Pemasaran Dalam Usaha Meningkatkan Volume PT.Telkom Tbk Di Gresik.en_US
dc.typeUndergraduat Thesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nenis Handayani 960810201017.pdf43.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools