Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/67266
Title: ANALISIS PERENCANAAN LARA UNTUK MENENTUKAN KONSENTRASI PENJUALAN PRODUK PADA PERUSAHAAN SARUNG PT KETJUBUNG DI GRESIK
Authors: SUDJAK, SUHARTINI
PRIYONO, AGUS
MUSTAFA, DANIAL
Keywords: PENJUALAN PRODUK PADA PERUSAHAAN SARUNG
Issue Date: 10-Dec-2015
Abstract: UNTUK PRODUK SARUNG MRS KOTAK TIMBUL,CONTRIBUTION MARGIN YANG DIPEROLEH SEBESAR RP 625.940,3.UNTUK PRODUK SARUNG KOTAK SUTRA 210/2 PACINGAN, CONRIBUTION MARGIN YANG DIPEROLEH RP 754.546,5.
URI: http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/67266
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Deasy Kumalasari 970810201444 E.bak.pdf57.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools