Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/67251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRiady, AP-
dc.contributor.advisorApriono, Markus-
dc.contributor.authorMAYASARI, Dhewi Kencana-
dc.date.accessioned2015-12-10T07:32:55Z-
dc.date.available2015-12-10T07:32:55Z-
dc.date.issued2015-12-10-
dc.identifier.nim960810201345-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/67251-
dc.description.abstractTujuan penelitian ini adalah untuk mengetahui pengaruh harga jual, harga jual pesaing, dan biaya promosi penjualan terhadap hasil penjualan.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectMANAJEMEN PENJUALANen_US
dc.titleAnalisis faktor-faktor yang mempengaruhi volume penjualan pada PT.Kertas Basuki Rachmat di Banyuwangien_US
dc.typeUndergraduat Thesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dhewi Kencana M 960810201345.pdf48.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools