Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/66915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSoegiharto-
dc.contributor.advisorIchwan, Achmad-
dc.contributor.authorANDRIANTO, Yopi Danar-
dc.date.accessioned2015-12-07T07:27:11Z-
dc.date.available2015-12-07T07:27:11Z-
dc.date.issued2015-12-07-
dc.identifier.nimD1B195-291-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/66915-
dc.description.abstractTujuan penelitian ini adalah untuk mengetahui besarnya pengaruh variabel-variabel bauran promosi terhadap hasil penjualan baik secara bersama maupun parsial.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectPEMASARANen_US
dc.titlePengaruh bauran promosi terhadap hasil penjualan pada Perusahaan Rokok Satria Sakti di Trenggaleken_US
dc.typeUndergraduat Thesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yopi Danar Andrianto D1B195-291.pdf50.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools