Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/66880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSuwardi-
dc.contributor.advisorEndhiarto, Tatok-
dc.contributor.authorZARNUJI, Mochamad-
dc.date.accessioned2015-12-07T06:26:20Z-
dc.date.available2015-12-07T06:26:20Z-
dc.date.issued2015-12-07-
dc.identifier.nim960810201039-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/66880-
dc.description.abstractTujuan penelitian ini dilaksanakan adalah untuk mengetahui dan mengukur pengaruh variabel promotional mix terhadap hasil penjualan.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectMANAJEMEN PEMASARANen_US
dc.titleAplikasi program dinamis untuk menentukan kombinasi variabel promotional mix yang optimal pada PT. United Motors Company Jemberen_US
dc.typeUndergraduat Thesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mochamad Zarnuji 960810201039.pdf43.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools