Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/66588
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorIrawan, Bambang-
dc.contributor.advisorSubagiyo, Ari-
dc.contributor.authorZamani, Aulia Faurida-
dc.date.accessioned2015-12-05T03:10:18Z-
dc.date.available2015-12-05T03:10:18Z-
dc.date.issued2015-12-05-
dc.identifier.nim000810201037-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/66588-
dc.description.abstractPersaigan usaha yang semakin ketat menuntut bagi pelaku bisnis untuk dapat memberikan nilai lebih kepada pelanggannya bila ingin tetap suevice dan memenangkan persaingan.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectPersepsi Konsumenen_US
dc.subjectJasa pegadaianen_US
dc.titleAnalisis Persepsi Konsumen Terhadap Jasa yang Ditawarkan Oleh Pegadaian jember.en_US
dc.typeUndergraduat Thesisen_US
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aulia Faurida Zamani 000810201037.pdf40.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools