Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/65054
Title: ANALISIS HUBUNGAN KETERGANTUNGAN MOTIF KOGNITIF DAN MOTIF EFEKTIF DALAM PENGAMBILAN KEPUTUSAN PEMBELIAN PADA DEPARTEMENT STORES DI SURABAYA (KASUS PADA 3 DEPARTEMENT STORES)
Authors: PRASODJO, Adi
WULANDARI, Deasy
KALUKU, Herelian
Keywords: KEPUTUSAN PEMBELIAN
DEPARTEMENT STORES
Issue Date: 30-Nov-2015
Abstract: Bahwa terdapat hubungan kertergantungan antara motif kognitif terhadap keputusan pembelian pada departement stores di Surabaya.
URI: http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/65054
Appears in Collections:UT-Faculty of Economic and Business

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Herelian Kaluku 000810201281.pdf32.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools