• Login
    View Item 
    •   Home
    • DIPLOMA PROGRAMME PRACTICE REPORT (Laporan Diploma)
    • Diploma Programme - Faculty of Economics
    • View Item
    •   Home
    • DIPLOMA PROGRAMME PRACTICE REPORT (Laporan Diploma)
    • Diploma Programme - Faculty of Economics
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    PELAKSANAAN ADMINISTRASI PELAYANAN NASABAH ASURANSI JIWA PERYANGGUNGAN PADA PT. AJ. CENTRAL ASIA RAYA CABANG JEMBER 2002

    Thumbnail
    View/Open
    Sofyan Sadi Hidayat 980803102410 a.pdf (3.550Mb)
    Date
    2017-11-03
    Author
    SSDI HIDAYAT, Sofyan
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Sistem pelaksanaan administrasi pelayanan nasabah pada PT. AJ Central Asia Raya yang dapat diberikan langsung untuk meningkatkan daya aktifitas kepegawaian yang telah memberikan pelayanan yang teratur terhadap nasabahnya, Sehingga pelayanan administrasi pelayanan nasabah yang begitu penting dalam pelayanan instansi terhadap nasabahnya. Jadi secara umum konsumen atau pelanggan tidak terlalu berkesan dan paling utama adalah " A item Mananjemen perkantoran dan etos kerja".
    URI
    http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/82989
    Collections
    • Diploma Programme - Faculty of Economics [1298]

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository
     

     

    Browse

    All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository