• Login
    View Item 
    •   Home
    • DIPLOMA PROGRAMME PRACTICE REPORT (Laporan Diploma)
    • Diploma Programme - Faculty of Economics
    • View Item
    •   Home
    • DIPLOMA PROGRAMME PRACTICE REPORT (Laporan Diploma)
    • Diploma Programme - Faculty of Economics
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    PROSEDUR PELAKSANAAN STRATEGI PROMOSI PRODUK WIFI-ID PADA PT. TELKOM INDONESIA TBK. KAB JEMBER

    Thumbnail
    View/Open
    Btarl Caleva - 120803101059.pdf (4.417Mb)
    Date
    2015-12-02
    Author
    Calexa, Btari
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Promosi penjualan yang efektif mampu meningkatkan omset perusahaan sehingga perputaran modal akan lebih cepat dijalankan. Jika perusahaan tidak bisa melakukan strategi promosi terbaik maka perusahaan tidak bisa memasarkan produk perusahaan dengan cepat. Inilah yang menjadi kendala banyak pesaing sehingga mereka tidak bisa melakukan pengembangan pada perusahaannya. Untuk melakukan promosi produk terutama produk baru memang perlu andanya stratergi khusus sehingga pelanggan atau konsumen akan tertarik
    URI
    http://repository.unej.ac.id/handle/123456789/65806
    Collections
    • Diploma Programme - Faculty of Economics [1292]

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository
     

     

    Browse

    All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    UPA-TIK Copyright © 2024  Library University of Jember
    Contact Us | Send Feedback

    Indonesia DSpace Group :

    University of Jember Repository
    IPB University Scientific Repository
    UIN Syarif Hidayatullah Institutional Repository