Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/81710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorsugeng, iswono-
dc.contributor.authorRustikasari, Veni-
dc.date.accessioned2017-09-13T06:56:22Z-
dc.date.available2017-09-13T06:56:22Z-
dc.date.issued2017-09-13-
dc.identifier.nim990903102164-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/81710-
dc.description.abstractPariwisata pada tahun tahun terakhir ini telah menjadi pilihan pembangunan ekonomi bagi negara negara berkembang.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectSubtitusi,coffee shopen_US
dc.titlePERANAN PRAMUSAJI DALAM MEMBERIKAN KEPUASAN PELAYANAN PADA PELANGGAN ( GUES SATISFACTION) DI CENDRAWASIH COFFEE SHOP HOTEL GRAHA CAKRA MALANGen_US
dc.typeDiploma Reporten_US
Appears in Collections:DP-Travel Agent

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Veni Rustikasari 990903102164 #.pdf12.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.