Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unej.ac.id/xmlui/handle/123456789/64869
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMUHARSO, URIP-
dc.contributor.authorHANDAYANI, DYAH ARIE-
dc.date.accessioned2015-11-26T06:59:26Z-
dc.date.available2015-11-26T06:59:26Z-
dc.date.issued2015-11-26-
dc.identifier.nim970803101039-
dc.identifier.urihttp://repository.unej.ac.id/handle/123456789/64869-
dc.description.abstractTujuan penulisan laporan ini adalah untuk mengetahui dan memahami pelaksanaan administrasi pelayanan pelanggan di PT. PLN (persero) Cabang Situbondo.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.subjectADMINISTRASIen_US
dc.titlePELAKSANAAN ADMINISTRASI PELAYANAN PADA PT. PLN (PERSERO) DISTRIBUSI JAWA TIMUR CABANG SITUBONDOen_US
dc.typeTechnical Reporten_US
Appears in Collections:DP-Company Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyah Arie Hardayani 970803101039AP.pdf38.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.